Home » today » Technology » Rail Route Simulator Review: The Best Train Dispatch Simulator Game of 2022

Rail Route Simulator Review: The Best Train Dispatch Simulator Game of 2022

Stále existují některé nedostatky, které dříve k m jisté frustraci nebyly možné, ‌nyní jsou však možné. Kromě mapy příběhového a‌ nekonečného režimu a ​možnosti vytvářet vlastní mapy jsou zde i režimy Rush Hour a Jízdní řád, s různými výzvami, kde člověk trať vůbec​ nebuduje nebo⁢ buduje jen omezeně, a pouze se musí vypořádat s různými zajímavými dopravními situacemi ‍i nástrahami.

Rail Route vyniká ⁤i svou melancholickou, atmosferickou hudbou, která ⁤se nyní díky ⁣novým skladbám tolik neopakuje, a lze ji získat i samostatně. Díky tomu, že hra běží na enginu Unity, zahrají si‌ ji i uživatelé Linuxu a macOS a mnozí hráči‍ určitě ocení i podporu gamepadu, byť je poněkud krkolomná a už z podstaty‌ hry se k jejímu ovládání příliš nehodí. Obsah je tak za momentálně zvýhodněnou cenu zhruba 500⁣ korun více než dost.

Hra‍ se ani ‍při jejím vydání bohužel nevyhnuly nějaké chybě. Stalo se ‍mi ⁤například, že přestalo být možné klikat a hru tak lo shodit​ jedině přes správce úloh. ⁢Správa uložených pozic ​je tak matoucí, že jsem se hodnou chvíli velkou st ⁣vůbec nemohl najít. V‌ tutoriálu se snadno stane, že zůstane⁢ zaměněná výhybka, kterou je pro pokračování třeba přehodit ⁤a nezbude, než se vrátit o několik kroků zpět. Trochu nepochopitelné se mi zdá také nutnost potvrzovat ⁣nákup nových technologií klávesou E, kdy‍ celý zbytek ‌hry jde‌ ovládat jen myší.​ Nepotěšila mě ani nutnost ručně přehazovat směr vlaku (po odemknutí ‍technologie automatického otáčení) v mezistanicích, které nestojí na ‍kus (slepé) kolejí. Ze zkušenosti vím, že v praxi obvykle strojvedoucí ⁤ví, kdy má v ⁢nějaké stanici přejít na druhý stanoviště, a nepotřebuje k tomu být nikým‌ vyzván. Ale to jsou všechno detaily, které nijak zvlášť můj poitek z hraní nenarušily.

Na závěr mohu tedy s potěním konstatovat, že Rail ⁤Route ⁤je ‍stále skvělá a ⁢velmi originální hra, která dlí čest českým vývojářům ⁣a bezesporu najde své publikum. Nejen nutně mezi fanoušky ⁤železnice. Hra je‍ náročná i uklidňující zároveň však umožňuje ‍takové to lehce​ autistické svědní,⁢ které se u mnoha hráčů vyskytuje, což má zase⁣ za následek poměrně výraznou návykovost.ra ​o simulaci eleznin dopravy, kter nabz rzn reimy hran, vlastn⁣ mapy a⁤ rzn vzvy spojen s dopravnmi ⁤situacemi. Hra m tak ⁣atmosferickou hudbu a podporuje rzn platformy⁢ vetn Linuxu a macOS. Cena hry je momentln zvhodnn a hra nabz nvykovost a originalitu. Nicmn, hra⁤ m tak njak mouchy, jako napklad matouc sprvu uloench pozic nebo nutnost potvrzovat nkupy novch technologi ⁤klvesou E. Navzdory tmto nedostatkm je hra stle skvl a najde sv publikum mezi fanouky eleznice. Hra je nron, ⁢ale zrove nvykov a nabz autistick svdn mnoha hr.adila zvraznnou cenu. Hra⁣ m vak stle co nabdnout ​a urit stoj za vyzkouen.i a cly. Tyto reimy pinaj dal​ monosti pro zkuenj hr, kte se chtj v ​hce⁢ posunout dle‌ a vyzkouet si‌ nov strategie a postupy.

Celkov je tato nov verze ⁤hry velkm krokem vpedu oproti pedchozm verzm. Pinesla nov obsah, technick vylepen a monosti, kter hru obohatily a udlaly ‌ji jet zbvalej. I kdy se‍ nkterm⁤ hrm me zd, e nov​ design nen tak pjemn na pohled, jako ten pedchoz, ve ⁢vce se jedn o vkonostn a uivatelsk zlepen,⁢ kter hru dlaj⁤ lepm ‌a​ zlepuj celkov zitek z hran. Doporuujeme vem fanoukm strategickch her a zvltn tm tm,‌ kte si ‌oblbenou hru⁢ chtj zahrt jet dlouho po vydni.