Home » today » Entertainment » Depeche Mode Praha koncert recenze: Povedený show s temnými tóny a mnoha hity

Depeche Mode Praha koncert recenze: Povedený show s temnými tóny a mnoha hity

Tento ‍článek popisuje​ koncert skupiny ​Depeche Mode v Praze⁣ a zdůrazňuje jedinečný okamžik,‌ kdy si z publika zpěvák Dave Gahan vybral jednu ⁣dívku, s ⁣níž⁢ krátce tančil.​ Tento moment ukazuje ⁣lidskost kapely a spojení s⁤ fanoušky. Článek také zmiňuje, ‌že koncert byl důkazem⁣ toho,‌ že​ Depeche Mode‌ spojují generace, kultury a srdce.⁢ Fanynka v článku popisuje koncert jako ⁢jedinečný a vyjadřuje⁤ naději na⁣ opětovné ⁣setkání za rok.ní‌ obrazovce,‍ a​ ten pak ​Gahanovi poděkoval symbolem srdce, které‍ mu ukázal rukou. Tahle lidskost​ ukazuje kapelu v jistém​ smířením sama se sebou a‌ ve víře‍ v lepší svět, o němž zpívá Gahan⁤ v písní z ⁢posledního alba People are good (Lidé jsou​ dobří.)

Moment, kdy si Gahan vybral na stage jednu⁢ dívku z publika.

„Tento okamžik ​vystihuje všechno.⁤ Chci jen upřímně poděkovat vám všem za neskutečně pozitivní, milé ⁢a přející ​odezvy a doufám, že ta ‚závist‘ byla jen v tom dobrém ⁢smyslu slova. Nerada bych, ‌aby někdo cítil zášť. Sny se ⁢plní,“ napsala v ‌reakci na ⁣sociální sítě česká‍ dívka‌ Helena, kterou si Gahan⁤ vybral z publika.

Na konci si Gahan a Gore užili finále s publikem a koncert‍ skončil velkým hitem „Personal Jesus“. ‌Ukázali,‌ že i přes těžkosti drží kapelu pohromadě, jako‍ by⁣ vyhráli velkou šachovou partii.

Tento⁢ víkend⁤ v Praze byl o mnohem více než jen o hudbě. Byl to​ důkaz,‌ že Depeche ‍Mode nejsou jen kapelou;⁤ jsou fenoménem, který spojuje ‍generace, ⁢kultury‍ a srdce. A jak napsala ⁤Hanka, ⁢fanynka v hermelínovém kabátu, „Byl to jedinečný den. Opravdu, byl​ to⁢ víkend, ⁢kdy⁤ se Praha stala domovem pro všechny, ⁢kdo mají Depeche Mode⁣ v srdci.“

A ⁤za rok se vidíme zase.

⁣ ⁣ ‍ ⁤ ⁤ ​ ⁤ ​ ⁤ ⁣
⁣⁣ ‍ ⁤ ‍ ⁣ ⁢